Fred og ro er lig med tid til hurtigskitser

Følelsen af kreativitet er altid svær at beskrive og nogle gange kommer den spontant ud af de mindste indtryk.
Dog ved jeg at forårets lys altid giver mig følelse af ro og glæde, som jeg kan overføre til tegnede skitser.

Den følelse blev jeg beriget med i dag, og den giver mig den tiltrængte fordybelse som jeg ofte hungrer efter (er højsensitiv og har et stort behov for total ro og ofte fokus på en enkelt ting uden nogen form for forstyrrelse).

10-15minutters absolut fordybelse fjerner støjen fra mine omgivelser og min til tider forpinte opmærksomhed.

Her er hvad det blev til – endda i selskab med min søn, som ville tegne sammen med sin mor…

20130421-131823.jpg

20130421-131846.jpg

20130421-131901.jpg

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

Smid en kommentar :)

