Ansat hos deskwolf A/S

Tingene er gået så stærkt, at jeg stadigvæk ikke helt fatter hvad der er sket!

Jeg er blevet ansat som webdesigner hos Facebookbureauet deskwolf, hvor jeg skal beskæftige mig med nogle af de områder, som jeg har drømt om, siden jeg startede på multimediedesigner-studiet. Det er som at finde den “BEEP” nål i høstakken!

Jeg havde faktisk affundet mig med at få nogle flere års erfaring med web og grafisk design på et andet område, inden jeg satsede på at finde et job med fokus på sociale medier.

Men jeg skal ikke vente nogle år – det er NU! Og jeg kan slet ikke vente med at komme i gang!

Betydning for bloggen

Jeg vil fortsat skrive indlæg til bloggen, da jeg jo stadigvæk skal beskæftige mig med grafisk design og sociale medier. Dog skal der defineres nogle retningslinjer, da der jo nu også vil være arbejdsrelateret erfaring, som tilhører deskwolf.

Antallet og hyppigheden af publicerede indlæg vil ændre sig, idet jeg fremover ikke kommer til at arbejde med mine egne projekter hver dag. Dog lover jeg at der stadigvæk vil delt ud af interessante observationer og gode råd.

Vi skrives ved

//Bettina

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

3 responses to “Ansat hos deskwolf A/S

  1. Tillykke med jobbet :-) Det er fuldt fortjent – Deskwolf er heldige at have fået dig med på holdet :-)

  2. Jeg er usikker om, min post blev publiseret, så jeg prøver igen:
    Tillykke med jobbet :-) Det er fuldt fortjent – Deskwolf er heldige at have dig med på holdet :-)

Smid en kommentar :)

