WordPress applikation til Android

image

magnus hygger mens mor skriver løs på mobilen

Tidligere i dag opdagede jeg, at WordPress har lavet en applikation til Android. Jeg sad sammen med min niece og lavede en blog til hendes fine tegninger, og ville se hvordan det så ud på min mobil.

Nu sidder jeg så i sofaen sammen med min søn og skriver dette indlæg på mobilen. Mit umiddelbare indtryk er positivt, men jeg tror ikke at det er noget, jeg ville gøre brug af.

Jeg kan tænke mig at det ville være oplagt for min niece at bruge, da indholdet på hendes blog tager udgangspunkt i billeder og kortfattet tekst. Men ved længere tekster bliver det en prøvelse for min tålmodighed.

Selve applikationen er meget nem at anvende, og alle funktionerne fungerer fint.

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

One response to “WordPress applikation til Android

Smid en kommentar :)

