Nyt indhold til bloggen

Jeg er i gang med at foretage nogle ændringer og tilpasninger på bloggen, så jeg beklager hvis der er lidt “bump på vejen”, når du klikker rundt på siderne.

Ændret Fokus

Fokus på bloggen skal ændres nu, hvor jeg er færdig som multimediedesigner. Det betyder at jeg vil prioritere at fremvise nye og eksisterende referencer, og multimedieuddannelsen vil nu være et afsluttet kapitel som du kan læse om under punktet KEA. Det er stadigvæk muligt at læse om de erfaringer jeg har gjort mig gennem de forskellige semestre.Og der vil også stadigvæk være adgang til skoleprojekterne, da nye multimediestuderende kan have gavn af dem og få inspiration. Det vil jeg komme mere ind på i forbindelse med en brainstorm af et nyt stort projekt som jeg vil starte op: KEA Alumni Netværk (navnet er endnu ikke kommet på plads).

Mere krudt på vidensdeling

Derudover vil jeg også bruge mere tid på at dele ud af den viden jeg tilegner mig i forbindelse med udvikling af nye koncepter. De vil kunne findes under Inspiration.

Som altid er du meget velkommen til at kontakte mig eller kommentere indlæggene på bloggen!

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

Smid en kommentar :)

