Multimediedesigner – nu på papir!

Taler og overrækkelse af eksamensbevis(billede lånt af KEA fredagsbar)

Jeg sidder med en god og samtidig underlig fornemmelse i maven. Jeg er nu officielt færdiguddannet multimediedesigner! De sidste tre hektiske måneders knokleri er overstået, og jeg er godt tilfreds på trods af de mange udfordringer. Jeg glæder mig til at komme i gang med at søge et arbejde, og jeg er lidt spændt på hvordan situationen ser ud på arbejdsmarkedet.

De lange arbejdstimer har været det hele værd

I går blev dimissionsfesten afholdt på KEA, og det gik ikke stille for sig(hvilket larmen i mit hoved vidner om). Det var en rigtig dejlig aften, hvor jeg fik mulighed for at snakke med alle undervisere og medstuderende. Jeg indså at mange af dem havde sat stor pris på min hjælp og nysgerrighed og vidensudveksling, hvilket var den bedste anerkendelse jeg kunne ønske mig. Det er fantastisk at vide at jeg har gjort en forskel!

Et kommende projekt

Jeg fik også mulighed for at lufte min ide omkring et projekt til KEA: Et alumni-netværk for undervisere og gamle studerende, så AL den viden som vi tilsammen rummer kan gavne hinanden og ikke mindst fungere som inspiration til viden til nye studerende. Jeg vil afsløre mere om projektet, når jeg har fået klaret mine tanker og lavet et par brainstorms.

:)

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

Smid en kommentar :)

