Mundtlig forsvar af hovedopgaven nærmer sig

Siderne i rapporten er næsten blevet tyndslidte af at blive læst mange gange. 

Det er en underlig fornemmelse af at være så tæt på at være fuldstændig færdig som multimediedesigner. Jeg kan næste række ud og røre eksamensbeviset, så tæt er jeg på afslutningen! Dog skal jeg lige have gennem det mundtlige forsvar af hovedopgaven, og der er rigtig mange ting som jeg skal have styr på. Ud over de mange informationer og observationer som jeg har tilegnet mig under udviklingen af konceptet, så skal jeg også have genopfrisket pensum omkring virksomhed, kommunikation, visualisering og interaktion.

Hele hovedopgave-perioden har været en lærerig og udfordrende opgave. Det at skulle få min rolle som mor til at gå op med mine store forventninger og krav til mig selv som studerende har været noget af en prøve. Det er første gang jeg virkelig har skulle udvikle et større professionelt koncept efter jeg er blevet mor. Antal timer som har kunne anvendes på konceptet har været begrænset, men det har optimeret min formåen for at være omend mere effektiv, når det gælder.

Jeg har 15 minutter til præsentation af konceptet, inden den egentlig eksamination går i gang. Jeg har tænkt mig at fremlægge nogle fakta omkring Facebook i 2012, en formulering af en strategi til transmediel kommunikation(af Henry Jenkins) og et udkast til en udvidelse af Facebooksiden, som skal håndtere den videre kommunikation og indhold efter kampagnens afslutning.

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

Smid en kommentar :)

