Sociale mediers rækkevidde

Efter at have arbejdet med sociale medier det sidste stykke tid, har jeg indset hvor stor betydning sociale medier egentlig har på mange ting. Og jeg har endda kun lige taget hul på emnet!

Jeg har lige læst en artikel omkring brugen af Twitter under og efter et jordskælv: Twitter-brugere formåede at sprede beskeden ud til folk  på få sekunder, hvor det normalt tager op til 20 minutter for et advarselssystem at informere folk om jordskælv. Du kan læse artiklen på The Wall Street Journal.

Jeg har denne grafik fra et af mine netværk på Google+, og jeg synes at den kort og præcist visualiserer internettets og sociale mediers rækkevidde og muligheder.

Sociale medier på 60 sekunder

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

Smid en kommentar :)

