Anbefaling af Matt Doyles ebog om jQuery Mobile

Jeg har haft fornøjelsen af at læse, kommentere og ikke mindst anmelde Matt Doyles ebog Master Mobile Web Apps with jQuery Mobile. Jeg vil  gerne anbefale den til alle, som gerne vil arbejde med web applikationer. Du beskæftiger dig med CSS og HTML som ved et helt almindeligt website – og med Matt som din jQuery-guide bliver det legende let at udvikle web applikationer. Du behøver ingen erfaring med mobilapplikationer for at komme i gang, dog er det et krav at du har kendskab til HTML og CSS.

Hvis blot jeg havde haft adgang til ebogen, da jeg skulle lave mit eksamensprojekt i mobilapplikationer i maj 2011, men heldigvis er jeg blevet nogle erfaringer rigere ved at have gennemgået processen uden Matt’s hjælp :)

Du kan se min anmeldelse af Matt Doyles ebog her på Elated.com(scroll ned til testimonials)

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

2 responses to “Anbefaling af Matt Doyles ebog om jQuery Mobile

  1. Vil du anbefale bogen til os som endnu ikke har beskæftiget os med jQuery generelt endnu?
    Jeg overvejer at bruge jQuery Mobile med PhoneGap, og leder efter en god bog om emnet.

    • Hej Christoffer,

      Ja, jeg vil mene at du kan anvende den, selv om du ikke har stiftet så meget bekendskab med jQuery endnu. Der tages hensyn ti at folk kan være nye på området.

      Generelt er Matt Doyle dygtig til at forklare avancerede ting på et niveau, så de fleste kan følge med. Du kan mange gode tips på hans side: elated.com

      Og så opdaterer han løbende e-bogen om jQuery Mobile

      Håber jeg kunne hjælpe dig lidt :) God fornøjelse med det hele!

Smid en kommentar :)

