3. semesters afsluttende opgave: Mobil applikation til Fitness World

To måneders 24-7 arbejde resulterede i et 10-tal for web applikationen til Fitness World. Løsningen er fuld implementerbar. Det er jeg stolt af, da jeg har arbejdet alene denne gang.

Jeg har taget udgangspunkt i behovet for et træningsprogram på mobiltelefonen, som man selv kan opdatere ud fra ens træningsudvikling. Det skal også være muligt at have online kontakt til en personlig træner, som kan besvare spørgsmål og f’ølge med i træningen.

Jeg kan huske at jeg selv var lidt irriteret over at skulle rende rundt med et stykke papir de første gange jeg startede på at træne i fitnesscenter. Med applikationen kan man altid få adgang til sit program. Det bliver ikke væk, og man kan få en følelse af fremgang og kontrol, når man løbende indtaster de nye indstillinger. Derudover er der tips til træning og links til diverse nyheder, underholdning og musik, mens man varmer op på fx cyklen, løbebåndet eller stepmaskinen.

Du er velkommen til at læse rapporten, hvis du vil se udviklingsprocessen for konceptet.

Nu er det blevet tid til at bruge sommeren på min søn og familien! Jeg vender tilbage en gang i juli/august, når jeg skal starte i praktik. Ha’ en rigtig god sommer!

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

Smid en kommentar :)

