Mit første indlæg / My first post

Jeg har besluttet mig for at anvende denne BLOG til at anmelde sites, som jeg besøger i forbindelse med min daglige InspirationSurfing. Kom gerne med kommentarer! Og link til interessante websites… Det skal dog være indenfor webdesign, kommunikation, social media eller noget i den dur!

Og så har jeg besluttet mig for at denne BLOG skal være til en større skare af mennesker, så derfor vil alle indlæg efterfølgende være på engelsk!

I have decided to use this BLOG to comment sites which I visit on my daily ‘surf’ of inspiration! You are more than welcome to comment my comments! And please link to sites that contain some sort of interesting design, social media or communication.

/Bettina

About Bettina

Multimedia designer - Visual communication across media platforms. Working as graphic designer at deskwolf.com

Smid en kommentar :)

